mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

God(?) morgon

Publicerad 2015-01-31 08:43:42 i Allmänt,

Igår hade vi en lugn kväll, Patrik sorterade i köksskåpen, vilket verkligen verkligen behövdes.. Jag sorterade och organiserade lite bland mina mediciner, vilket också verkligen behövdes.. Jag har numera en stor medicinlåda bara till mina viktigaste mediciner, resten får ligga i den vanliga medicinkorgen. 

Jag tog en vanlig papplåda och mönstrad tejp som jag köpt på rusta och efter lite pysslande så blev jag faktiskt ganska nöjd :)

Lite lättare att hålla koll och komma ihåg allt som ska tas.


Idag kommer mina föräldrar så ska vi laga mat tillsammans. 
Innan det måste vi försöka röja lite här hemma, lite har vi fått undan men usch vad lata vi varit när vi alla varit sjuka..
Jag har åtminstone varit duktig och tvättat massor så typ två maskiner till sen är tvättkorgen tom.. Problemet är att jag inte kan hänga så mycket själv, så jag behöver Patriks hjälp.

Men innan mamma och pappa kommer så ska jag och Noomi åka på ett mycket roligt litet uppdrag, självklart uppdaterar jag senare!
En nyvilad Tyra som äter nybakad bulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela