mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Alltså vad fan händer?

Publicerad 2015-03-03 20:56:22 i Allmänt,

Vi har varit iväg idag och klippt oss och fikat hos Patriks farmor osv, barnen har varit lite smågnälliga men inte farligt, jag trodde att det var för att de vaknat av mardrömmar inatt..
Men för en stund sen tog jag tempen på dem.. Noomi har 38,7 och Tyra har 39,7😩 alltså Tyra har ju knappt varit frisk innan hon blev sjuk igen och Noomi brukar aldrig vara sjuk, ändå är detta tredje gången för dem bägge på kort tid., 

Inatt kommer vi ställa klockan och kolla tyras temp många gånger för jag tycker inte om när den ligger så högt.. 
Imorgon ringer jag vårdcentralen och ska ha en tid till Tyra och eventuell även till Noomi om hennes feber gått upp..

Åh så himla tråkigt alltså.. Jag har varit inne ett par gånger och tvingat dem att dricka och de har varsin vattenflaska i sängen 👍. Måtte det gå över snart, mina älskade stackars hjärtan ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela