mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Födelsedagskalas

Publicerad 2015-03-07 20:41:17 i Allmänt,

Idag har jag haft kalas eftersom jag fyller år på fredag, vi bjöd på massor av kakor, bullar och tårta. Så himla trevligt var det, tack till alla som kom!

Barnen var helt sockerspeedade efteråt och for runt här. Nu har de somnat så gott så.

Själv har jag intagit sängen och tänker sova om bara en liten stund.

Imorgon är det dags för knatteskutt, sen ska jag åka och uträtta några ärenden med mamma!

Såhär ser det ut när man har riktigt heltmys 😍 Framför barnen i Bullerbyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela