mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Kvällssmygande

Publicerad 2015-05-18 23:27:26 i Allmänt,

Såhär länge är jag nästan aldrig uppe längre, ofta somnar jag vid nio..
Men idag satt jag uppe och kollade desperate housewives tills efter alla andra somnat. Lugn och ro, inga störande ljud varken inifrån eller utifrån utan bara total jävla sinnesro.
Det behövs ibland, speciellt om man heter Freja H.

Nu har jag först smugit in till mina sessor, pussat dem godnatt, snusat i deras hår, stoppat om dem och berättat hur mycket jag älskar dem., 
Nu har jag smugit vidare in i vårt sovrum och har lyckats med att ännu inte väcka Patrik trots att jag hade ett litet bråk med Lasse om täcket, men vi löste det på bästa sätt och delar nu på täcket.. 
  Tur för honom att jag är så kort och dessutom sover med ihopkrupna ben. 👊

Godnatt mina vänner!
Och till er andra också..


Eftersom jag inte bara kan bli 16 igen.. Jag tänker åtminstånde låta mitt hår bli såååå långt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela