mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Lång men mysig dag

Publicerad 2015-05-15 21:05:12 i Allmänt,

Efter så många dåliga dagar så bestämde vi oss idag för att träffa lite vänner, när vi hade pallrat oss ur sängen så körde hela familjen till Andrea där även Katya befann sig, mysigt och roligt som vanligt ❤️

Efter det styrde vi till Höör och hem till Sandra och barnen en sväng, vi pratade och barnen lekte tills jag akut började må mycket sämre.. Då packade vi snabbt ihop oss och körde hemåt, men lite innan Lund så kändes det aningen bättre så vi körde inom revinge och kollade på vårt underbara hus! Dessutom kollade vi vart dagis och skola ligger.. När vi kom hem så låg det fantastisk post i brevlådan - båda barnen har fått plats på dagiset i revinge! Sorgligt på ett sätt men såklart underbart också! 

Snacka om att Lunds kommun är fantastisk, det är mindre än en vecka sen vi ansökte om dagisplatserna och vi fick svar idag, helt underbart!

Ikväll gäller sängen som min bästa vän, tyvärr så var tydligen inte all värk och trötthet nog, jag har så ont i magen hela tiden och det blir mycket värre när jag ätit, jag är ganska säker på att jag har början till magsår vilket inte är helt ovanligt efter en magoperation.. Jag haft magkatarr innan, men detta är något annat, jag kan inte stå på benen emellanåt och när det suger till så kan jag knappt andas.

Nåja, ännu mer strikt kost och omeprazol morgon och kväll hoppas jag ska hjälpa bra för jag vägrar gastroskopi, det har jag gjort en gång och gör aldrig mer om i vaket läge.

Det hade varit skönt om åtminstånde det kunde bli bättre så att man får njuta lite. Igår var en av mina sämsta dagar någonsin, då man bara undrar om livet ska vara såhär? Tur att jag har min familj, annars hade livet inte varit värt att leva.


Vårt fina, stora, rosa hus 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela