mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Mitt största intresse

Publicerad 2015-05-10 19:03:48 i Allmänt,

Som ni antagligen vet vid detta laget så är politik mitt största intresse och det brinner jag verkligen för. 
Därför är det naturligtvis som julafton för mig en dag som denna, jag har längtar hela dagen efter att klockan ska slå 20.00 och jag kan slå mig ner framför partiledardebatten på SVT2!

Jag sitter redan framför tvn och kollar på Johan Falk sålänge.. Jagvhar dragit ut täcke och kuddar i soffan för att kunna vara så bekväm som möjligt och 100% fokuserad. Jag skriver säkert ett inlägg efteråt. 

Ebba Busch Thor (KD) blev mamma igår (enormt stort grattis❤️) och är därför ersatt idag av kd:s ekonomisk-politiske talesperson Jakob forssmed.

Som ni också vet sen innan så är jag höger, men jag har ingen speciell partitillhörighet utan är helt enkelt höger 💙

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela