mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Nu ger jag upp!

Publicerad 2015-05-21 21:52:52 i Allmänt,

Oj vilka gnälliga inlägg det blev idag, men hur jobbigt det än är för er att läsa om det så är det 100 gånger jobbigare för mig som är i skiten hela tiden. 

Nästan ingen mat gick ner, jag kan inte äta när jag har så ont.
Det är nog dags att ringa och boka in en tid för feldenkrais.

Imorgon blir en tidig morgon så nu kastar jag in handduken, jag kan helt enkelt inte stå ut med denna smärta mer så det ska bli skönt att sova och jag hoppas att det känns lite bättre imorgon.

Tyvärr kommer jag inte ha möjlighet att vila på dagen imorgon heller eftersom det är visning så jag har inga bra odds, men man kan ju alltid hoppas.

Imorgon ska vi iaf ha myskväll hela familjen med massor av frukt och så ska vi kolla på djungelGeorge 😂
Det bästa som finns är vår familjetid 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela