mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Sämsta starten någonsin

Publicerad 2015-05-21 08:12:01 i Allmänt,

Jag har faktiskt sovit som en stock inatt.. Massor av mardrömmar, men så är det alltid så det går inte att komma ifrån. Jag vaknade av enorm smärta i hela övre delen av kroppen.

Jag gick upp och väckte barnen, men sen hände det värsta..
LASSE VAR DÅLIG I MAGEN 😩 och sket ner hela sovrummet, helt rinnande.
Jag som alltid är illamående på morgonen pga min bråkande mage, det blev inte bättre av att börja med att torka upp detta..

Jag skickade till dagis och skrev att vi kommer efter frukost istället för jag blev helt slut efter att ha torkat golvet.

Så jag ska köra barnen till dagis och en stund senare ska jag till läkaren.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela