mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Soool

Publicerad 2015-05-06 10:52:41 i Allmänt,

Ibland har jag dagar då jag inte tar några andra smärtstillande än alvedon och diklofenak och dylikt, jag är så rädd att bli beroende av något!
Igår var jag utan och idag med..
Det gör så ont så att jag inte kan tänka klart.. Men när jag tar starka smärtstillande  så kan jag inte tänka klart för det, som sallad i huvet.

Jag försöker dock göra allt för att det ska bli bättre.. Mycket vila och nu ligger jag på en madrass på balkongen i solen med hundarna.. Jag har alltid hatat värme och sol, men det är faktiskt skönt när solen steker på min ömma kropp nu, svetten lackar..

I eftermiddag blir det som sagt kontraktsskrivning 😍



Myspys

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela