mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Väldigt långt uppehåll

Publicerad 2015-05-05 19:02:00 i Allmänt,

Jodå, lite uppehåll härifrån blev det minsann..

Så varför och vad har hänt sen sist?

Ja.. Vad har inte hänt? Jag har fått min diagnos på fibromyalgi som har kommit från min ptsd, så det suger.. Jag är fortfarande heltidssjukskriven och det suger också, jag längtar så efter att komma tillbaka, allt är bara långtråkigt hemma.

Något roligt som har hänt är att vi har hittat vårt drömhus, idag har vi haft besiktning på det och imorgon skrivs kontrakt!

235kvm vilket passar mig alldeles utmärkt med tanke på huset jag är uppväxt i. Så 31/7 tar vi över huset.. 

På fredag lägga vår lägenhet ut till försäljning så vi får hoppas att det går riktigt bra och resulterat i en ordentlig budgivning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela