mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

6 mars

Publicerad 2015-03-06 18:26:47 i Allmänt,

Så det är den 6 mars idag. 
Det betyder inte bara att det är precis en vecka kvar till fredagen den 13:de, det betyder också att jag har precis en vecka kvar som 24-åring.. Känns sådär. Möjligtvis kan 25 vara den ultimata åldern så att det kan stanna där? 😂
Åldersnoja har jag inför varje födelsedag. Men å andra sidan så har jag en dotter som fyller 5 i år och en som fyller 2.. Dessutom är jag gift sen fyra år så jag har ju hunnit med endel :)

Imorgon är det iaf kalas för mig, så mysigt det ska bli 👍


Kommentarer

Postat av: mallan

Publicerad 2015-03-06 19:11:03

Jag fyller 38 i år, men när någon frågar hur gammal jag är vill jag fortfarande säga 27 (fniss) Man blir inte äldre än man gör sig :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela