mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Det börjar bli tröttsamt..

Publicerad 2015-03-04 20:06:02 i Allmänt,

Igårkväll fick båda barnen tillbaka sin feber.. 
Så imorse åkte vi till läkaren och kollade så det inte var något allvarligt. 
Till slut fick jag genom att de skulle ta snabbsänka också på dem men det visade ingenting, skönt!

Så det var "bara" virus.. Läkaren tyckte att vi skulle ta smärtstillande, febernedsättande och hostmedicin.. Till vilken nytta? Sålänge jag får i dem vätska och så så blir det ingen alvedon här inte.. 
Däremot hostmedicin 👍 de får mollipect och cocillana 3ggr/dag så ska det väl ge med sig snart eftersom de får sova bättre då 👍 
Tyras feber är som bortblåst och noomis har minskat så då får de gott om tid att kurrera sig inför lördagens kalas 👍

Själv tror jag att jag fått bihåleinflammation, har så ont under ögat och det trycker på överkäken.. Har sköljt näsan, tagit nasonex och rinexin eftersom jag hade det hemma så jag hoppas att det ger lite effekt.. Känns det inte bättre imorgon eller är värre så åker jag till läkaren och hoppas att man kan få lite penicillin 👍

Barnen fick lite mys ikväll trots att det inte är lördag.. Dock så åt de inte upp godiset utan det blev mest majskkrokar, morötter, päron och vatten 👍❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela