mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

En hemmadag

Publicerad 2015-03-06 17:48:53 i Allmänt,

Barnen fick ta ännu en dag hemma efter sjukdomar men idag är de som vanligt igen 👍
Jag känner redan att det lättat i bihålorna, skönt!
Desto värre är det med resten av kroppen, skönt att barnen är friska igen så man slipper konka runt på dem. 

Så idag har alla bakterier och virus städats ut ur vår lägenhet och alla har duschat. Noomi och Tyra duschade jättelänge tillsammans för första gången själva👍 det funkade bra eftersom jag var där inne hela tiden och städade lite smått.

Nu är det bara dammsugning och moppning kvar och det är det jag har svårast med, åtminstånde dammsugningen.. Så det ordnar min kära man.
Han har precis satt igång med maten, ska bli gitt👍 själv ska jag ta igen mig på sofflocket 😂


Älsklingar duschar ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela