mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Frusen!

Publicerad 2015-05-22 11:44:55 i Allmänt,

Jag kunde inte låta bli att krypa ner i den nybäddade sängen och vila, men jag kunde inte riktigt slappna av. 
Nu i efterhand fryser jag och skakar som ett asplöv.

Nu sitter jag och väntar på mäklaren, sen ska jag och hundarna köra några ärenden under tiden, Apoteket och affären 👍
Jag har lovar att köpa lite godis till ikväll så det måste ju såklart bara klart när alla kommer hem 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela