mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Kvälluppdatering

Publicerad 2015-05-20 21:46:25 i Allmänt,

Patrik kom hem för en stund sen och körde direkt för att hämta katterna, nu ligger han utslagen i soffan.

Jag ligger såklart framför desperate housewives.

Jag har haft större sömnproblem på sistone är vanligt och har därför varit tvungen att ta zopiklon några kvällar vilket jag hejar undviker om jag kan.
Somna utan något går inte så två propavan blir det alltid, jag ska försöka somna av bara dem ikväll.

Imorgon ska jag till min läkare och få min sjukskrivning förlängd.
Jobbigt som vanligt, jag vill aldrig prata om det sådär öga mor öga, det river den fasad som jag under lång tid byggt upp,  det fasad som jag måste hålla uppe för att ta mig genom dagarna.
  
Nästa jobbiga är att lämna intyget på jobbet, det är så grymt jobbigt att träffa söla? Jag vill bara stanna, sätta mig och göra mina positiva samtal med människor från hela landet, sådär som bara jag kan.
Det är inte ofta jag berömmer mig själv eller är självsäker på något område men jag är grym på mitt jobb 👊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela