mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Onsdagsmorgon

Publicerad 2015-05-20 09:37:45 i Allmänt,

Efter att jag lämnade barnen så åkte jag direkt till Coop och handlade lite, jag gör nästan aldrig det själv längre eftersom jag har svårt att bära men ibland måste man komma ut lite och då får man handla lite åt gången.

Nu är allt uppackat och jag sitter framför desperate housewives säsong 5 och skriver ner alla samtal som jag måste ringa idag, de är en hel del men det är härligt när det bara är samtal för då kan jag ligga kvar i min säng med mina hundar som fotvärmare 😂😍

En typisk "frejahandling". När Patrik handlar så ingår ofta coca Cola och det avskyr jag och försöker vänja honom av vid..

Jag tänkte att jag skulle prova denna smaken idag, har provat två andra innan men denna lät väldigt god, någon som provat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela