mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Som godis!

Publicerad 2015-05-21 15:50:35 i Allmänt,

Alltså i detta hem är vi riktiga godisgrisar, men vi undviker socker så långt vi kan.

Så här konsumeras massvis av frukt!
Jag kan ju bara äta mina små portioner men barnen lastar i sig frukt.
Det bästa som finns är honungsmelon och vattenmelon, det är bättre än godis!

Idag hade jag köpt hem både och, så nu äter vi lite. Efter det ska jag försöka masa mig ut och plocka in lite väldoftande syrener.. Men jag tvivlar på att jag orkar 😓



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela