mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Svenska Hollywoodfruar

Publicerad 2015-05-06 21:07:44 i Allmänt,

Alltså jag älskar detta program, mycket drama!

Gunilla borde låsas in någonstans och börja äta en hel del mediciner.. Ondskan bor i hennes hemska ögon...
Jag fattar inte ens varför hon är med i serien? Eller jo, jag förstår ju att hon är med firar hon rör upp känslor och gör att det händer mycket, men hon bor i en relativt sunkig lägenhet och lever i en drömvärld.. Undrar om hon har några pengar.. Endel såklart.. Men inte som de andra.. Och stackars hennes dotter, att växa upp med en sådan förebild 😩

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela