mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Vilken dag!

Publicerad 2015-05-21 21:12:35 i Allmänt,

Åh vilken dag alltså! 
Först läkaren, sen åkte jag till jobbet, vilket var otroligt trevligt!
Efter det hämtade jag barnen tidigt och körde hem, då hade jag precis fått reda på att det blir visning imorgon..

Ibland känns det som att smärtan blir värre hela tiden.. Eftermiddagen idag har varit i princip outhärdlig trots starka smärtstillande tabletter, smärtstillande gel och en varm dusch, vad fan finns det mer att göra?

Ikväll har vi iaf kört iväg katterna och röjt lite, jag längtar bara tills jag får sova, men först blir det lite mat..

Patrik hade ett bra förslag på kvällsmat.. 



Perfekt när man är helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela