mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

NattiS

Publicerad 2015-02-28 21:41:44 i Allmänt,

Jisses vad trött jag är ikväll.
Barnen somnade gott i sina egna sängar, så skönt!
Jag sitter som en zombie och kollar igenom lite klipp med Magnus Betnér 👍 han är grym, mest för att han är så brutal och har samma inställning som mig när det gäller religion.

Jag har myrkrypningar i ena armen, jag blir helt galen!! Det blir zopiklon till mina propavan ikväll så att jag får sova gott..

Imorgon är det söndag och knatteskutt ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela