mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Sjukstuga

Publicerad 2015-02-27 22:27:44 i Allmänt,

I förmiddags så var jag och barnen med mamma och uträttade lite ärenden. Efter att vi hade lämnat mamma så skulle jag och barnen bara stanna till hos mormor och morfar men helt plötsligt så började jag må jättedåligt.. Så jag fick gå och lägga mig medan mormor och morfar lekte med barnen! 
Patrik fick komma dit och hjälpa mig att ta hem barnen för jag mådde så dåligt..

När vi kom hem så gick jag och la mig och sov typ 4 timmar! Kah mår fortfarande konstigt men det känns lite bättre..

Men Tyra sov bara en timme sen vaknade hon med 39,4 graders feber och så hostar hon krupp för första gången! Noomi har hostat krupp två nätter nu så det kommer väl inatt igen 😓 ja jisses, allt på samma gång.. 
Så därför blir det ingen vidare uppdatering här 👎

Nu sitter jag iaf under en filt i soffan med tända ljus och kollar på premiären av lets dance.. 

Tyra har somnat hos Patrik och jag ska lägga mig så fort programmet är slut, håll tummarna för att det blir lite sömn inatt för inatt blev det bara ett par timmar 😩. 

Oj vilket gnällinlägg men ni väljer själva om nu vill läsa 😂👍



Kommentarer

Postat av: mallan

Publicerad 2015-02-28 09:43:32

Usch, krya på er!

Postat av: Anni

Publicerad 2015-02-28 16:24:49

Usch, hoppas ni snart blir bra hela familjen så ni med kan ut och njuta i det fina vårvädret! ❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela