mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Som en blixt från en klar himmel

Publicerad 2015-02-26 17:29:52 i Allmänt,

Fick Tyra feber, jag tyckte väl att hon varit lite väl gnällig idag, det är verkligen inte likt henne! Gnällig och mammig.. Hon har vilat PÅ mig och det resulterar i att jag känner mig som något katten släpat in.. 

Nu har Patrik precis kommit hem så det blir en lugn skön kväll..

Här var bara min arm fast ;) finns det något mer rofyllt än ett sovande barn? ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela