mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Noomi

Publicerad 2015-03-05 17:51:15 i Allmänt,

Hon är lätt den mest ordentliga individ i detta hushåll. Hon bad mig ta tempen på henne och den visade 37,9 och därmed feberfri, då börjar hon direkt städa inför lördag! Hon gör så fint så deras rum så 😍

Jag känner mig lite bättre efter diverse smärtstillande, krämer och annat mög, dock orkar jag inte uträtta någonting ännu.

Patrik var borta hos mormor och morfar och tvättade bilen så de skickade med honom två olika matpajer hem som var supergoda👍 dessutom så fick Patrik såklart Coca-Cola med sig hem, de köper det endast för honom 😍



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela