mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Vilken service!

Publicerad 2015-03-05 11:02:07 i Allmänt,

Som sagt så väntade jag på den öppna mottagningen på att få träffa läkare, jag hann knappt sätta mig så kom en jättegullig läkare och visst var det början till bihåleinflammation 👎 så det blev 10 dagars penicillinkur, skönt att få det utskrivet. Det är ju dessutom inget som snittar så det blir såklart kalas som planerat på lördag 👍

Sen åkte jag och handlade samt körde till Apoteket, när jag kom hem så hade barnen precis vaknat så vi kunde äta frukost tillsammmans hela familjen. Jag kan säga att den frukosten var efterlängtad från min sida 😂 så nu har jag tagit min första dos medicin!

Nu har jag landat i sängen med mina små töser framför knatte, fnatte och tjatte, det behövs efter en hektisk morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela