mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Äntligen är denna dagen slut!

Publicerad 2015-05-17 21:45:35 i Allmänt,

Oj viket arbete det varit här innan visningen, jag är så trött nu både fysiskt och psykiskt.

Jag och Patrik har precis kollat film, men nu är det hög tid att krypa i säng.


12 "sällskap" var här och tittade på visningen idag så nu hoppas vi på det bästa ❤️


Tröttis ❤️

Kommentarer

Postat av: Anni

Publicerad 2015-05-18 00:23:49

min kusin var faktiskt och kollade. Han och hans tjej ska flytta till Lund! 😄

Svar: Aha va spännande!
Freja

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela