mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Dags att fortsätta

Publicerad 2015-05-19 12:51:18 i Allmänt,

Nu har jag precis vaknar från min middagslur.. Lite obehagliga drömmar, men det var skönt att sova.
Nu har jag tryckt i mig två citodon och smort nacken och svanken..
Lite lunch och sen ska jag sätta fart med det sista!

Naturligtvis kollar jag på desperate housewives samtidigt, är snart i slutet på säsong 4 nu, jag älskar verkligen denna serie trots att jag sett den miljoner gånger innan!

Idag ska mäklaren börja ha lite kontakt med de som var på visningen i söndags.. Hoppas att det kommer in något bud, jag vill bara ha det klart nu :)


Alltså gulle ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela