mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Dödstrött

Publicerad 2015-05-19 09:24:28 i Allmänt,

Barnen är på dagis, katterna är ivägkörda.. Jag är redan dödstrött.. 
Men jag har gjort en lista över vad som måste göras innan visningen. 

Nu är jag dock dödstrött och hela kroppen skakar som ett asplöv, tillochmed min andning vibrerar liksom, helt otroligt, jag har ju nästan inte gjort något.. Men även det är för mycket.

Nu ska jag sova i typ 4 timmar och hoppas att det ger lite energi och mindre skakande..

Stackars katterna som inte får vara hemma ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela