mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

En gnällig onsdag!

Publicerad 2015-05-20 18:34:59 i Allmänt,

Min pappa var snäll och hämtade barnen på dagis idag, så skönt!
De kom direkt hem och då fikade vi alla på pannkakor. Mina kära barn har bråkat och gnällt massor idag, vilket inte alls tillhör vanligheterna, men alla får vi ju ha dåliga dagar 😂

Dock så passar det alltid sig bra så att Patrik jobbar länge sådanna här dagar, då blir det mycket att sköta här hemma eftersom vi fortfarande bor i lägenheten så man måste gå ut med hundarna i koppel och de drar så det gör ont i armarna.. Mest jag som är känslig..

Nu bestämde vi oss iaf att ta tillfället i akt och ha en riktig myskväll tillsammans jag och barnen, så tänderna borstades och pyjamaserna åkte på, snuttar hämtades och tyras napp.. Nu ligger vi nedbäddade i min säng och tittar på Peter pan 2!

Tyra suger frenetiskt på nappen och somnar nog snart och jag blir nog nummer två i ordningen 😂


Bästa sällskapet, mina döttrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela