mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

En miljon saker i skallen

Publicerad 2015-05-07 12:33:54 i Allmänt,

Min hjärna går på högvarv..
En miljon saker att göra och tusen samtal att ringa. Jag utgår från sängen, det enda stället där jag kan bulla upp med typ 5-6 kuddar så att hela kroppen åtminstånde kan slappna av lite.

Problemet är att när jag tar smärtstillande så funkar inte min skalle alls och allt logiskt tänkande försvinner. 

Lite åt gången så ska det nog funka.. 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela