mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Inredning

Publicerad 2015-05-19 18:39:20 i Allmänt,

Jag älskar inredning och äntligen ska jag få inreda och fixa där vi verkligen ska bo! Vi har redan bestämt att Tyra ska ha denna lampan 


Noomi har en likadan i rosa.
Sen ska vi ha en matta till åt dem.

Någon som har tips på sidor med fina tapeter? Jag tänker främst till barnens rum och sen även till vårt sovrum 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela