mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Lugn fredag..

Publicerad 2015-05-08 21:34:02 i Allmänt,

Patrik gick och lade sig tidigt.. Typ kl 8.
Barnen la dig också då så jag är helt solokvist.

Därför jag jag bäddat ner mig med täcke och kuddar i soffan..

Jag håller för tillfället på att kolla genom desperate housewives igen men ikväll ville inte viaplay funka så nu börjar jag kolla om på Johan Falk och jag börjar på gsi.

Jag mottager gärna tips på serier för det är såå tråkigt att ligga i sängen om dagarna om man inte har något att glo på.

Sen väntar jag bara på att propavanen ska verka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela