mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Måndagskväll

Publicerad 2015-05-18 21:10:11 i Allmänt,

Hela familjen är redan i säng, förutom jag! Jag har stekt pannkakor till ett helt kompani.. 
Ibland får man ju vara en såndär "pannkaksmamma" som förutser allt och tänker på ALLT..

Eftersom vi ska ha visning sent imorgon så behöver jag städa mycket på dagen och det betyder att jag kommer vara helt slut, då är det kanon att kunna ta fram pannkakor på kvällen 👍
Alla i familjen älskar mina pannkakor, tillochmed patrik(!) han har aldrig tyckt om pannkakor innan men jag gör dem ljusa och tunna, han käkar massor! 😍


Haha, snygg pannkaksnärbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela