mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Riktig glöd!

Publicerad 2015-05-10 21:58:34 i Allmänt,

De som är vinnarna i dagens debatt är enligt mig: 

Anna Kinberg Batra (M) hon är ödmjuk men otroligt tydlig, detta är hennes första stora partiledardebatt och har tycker att hon är fokuserad och duktig!

Jimmie Åkesson (SD) Han är tillbaka från en längre tids sjukskrivning, han är tillbaka med full fart och är väldigt målinriktad och konfronterande, han var verkligen laddad!

Jakob Forssmed (KD) oj! Han är vässad och mycket duktig på att lyfta fram deras politik. Jag är mycket imponerad.


Dessa tycker jag utmärkte sig mest, både comebacks och nybörjarglöd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela