mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Underbara dag!

Publicerad 2015-05-06 19:15:59 i Allmänt,

Jag satte mig i bilen på mitt allra bästa humör (vilket tyvärr inte visar sig så ofta på sistone), med hög musik, solbrillor.. Skriksjunger och gasar på.. När jag nästan är framme vid mäklaren och ska parkera så kommer jag på att jag glömt fullmakten hemma!!
  Jag fick ju fullmakt för Patrik.. 
Åh, panik, klockan var fem i och jag var tvungen att köra hem igen, men jag ringde såklart och bad om ursäkt och det var lugnt, jag var där kvart över igen!

Kontraktet skrevs och vi tar över huset den 31/7! 

På fredag kommer vår lägenhet ut på hemnet, idag har jag fått se bilderna som fotografen tog och det såg verkligen bra ut 👍

Självklart åt vi god middag idag och firade hela familjen, vårt mål är uppnått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela