mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Vad jag längtar!

Publicerad 2015-05-20 13:32:44 i Allmänt,

Jag längtar så otroligt mycket efter vårt fina hus! Det finns ju endel att göra där men det ska bli så härligt att göra det till vårt eget! Jag sitter och kikar lite på tapeter på nätet nu.. 

Prio 1 blir barnens rum, det ena är blått och det andra grönt och vi är inte så glada i klara färger.. Jag tänker vitt med en vägg tapetserad med något mönster i vitt/grått/beige/blekrosa eller liknande. 

Sen blir det vårt sovrum som också ska gå i neutrala, diskreta och mjuka färger, framförallt vitt där också!

Efter det får vi beta av rum efter rum, jag ska ju inte göra något av det utan jag planeternas mest så får Patrik verkställa 😂



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela