mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Vilken dag!

Publicerad 2015-05-16 19:07:10 i Allmänt,

Idag har vi bara städat..
Snart är vi klara och tacka gudarna för det.. 

Noomi sover hos sin mormor och morfar.. Katterna är ivägslussade tills imorgon. Så det är bara jag, Patrik, Tyra och vovvarna hemma,. Hundarna kör vi iväg imorgonbitti och då ska även Tyra åka till mormor och morfar så vi kan göra det sista i lugn och ro 👍








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela