mammafreja.blogg.se

24årig, gift med min tvillingsjäl och mamma till två fantastiska döttrar. Här får ni läsa om min vardag, allt från matlagning, till politik, barnuppfostran och sjukdomar.

Visning igen

Publicerad 2015-05-21 14:58:28 i Allmänt,

Mäklaren hörde av sig för en stund sen och en spekulant på lägenheten vill kolla imorgon igen vid lunch så det blir råstädning här ikväll.

Jag har haft mycket att göra idag så jag är helt slut och har så grymt jävla äckelont så jag knappt kan röra mig.. Bra kombo!

Nu har jag smort nacke, axlar, lite av ryggen och överarmarna med diklofenakgel och ska ta två citodon, hoppas att det hjälper så jag kan städa tills jag fullständigt stupar..


Tur att jag har dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Freja

24årig diplomerad nagelterapeut, men arbetar som kundserviceoperatör. För närvarande är jag dock sjukskriven pga min fibromyalgi.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela